Tilbake til alle arrangementer

Konferanse - "NEXT UP"

I samarbeid med Sparebanken Møre, Sunnmørsposten og Pir inviterer vi til en spennende og annerledes konferanse med fokus på merkevarebygging, kommunikasjon og markedsføring.

Hva er viktige trender i et nytt tiår? Hvilken rolle spiller teknologi, kultur og bærekraft? Betyr falske nyheter noe for oss som bygger merkevarer? Og hvordan drive påvirkningsarbeid mot generasjon Alfa? I tillegg til dyktige innledere blir det også workshops med konkrete verktøy og take-aways. 

Tid/sted: 20. januar 2020 kl 09.00 - 15.45. Registrering fra kl 08.30. Arbeideren kulturhus, Ålesund

09:00 

Oppstart og åpning

 

 

09:10

«Sterke merkevarer: Viktigheten av kommunikasjon for å gjøre bærekraft lønnsomt»

Martin Söndergaard, forsker

Stockholm School of Economics - Center for Consumer Marketing

09:50

"Faktisk et viktig samarbeid mot falske nyheter, men hvordan bygge faktisk.no som merkevare?"

 Kristoffer Egeberg, redaktør

 Faktisk.no

PAUSE

10:40


«Nytt på teknologi- og mediehimmelen»                                                                                                                          

Anders Hofseth, strategisk rådgiver og journalist, og Marius Arnesen, redaktør og journalist

NRKbeta

11:25

«Hvordan skape en merkevare for Generasjon Z og Alfa? En case study fra Premier League»

Anne-Lise Johnsen Robb, Fan Engagement Lead - Supporter Groups. 


Chelsea Football Club

LUNSJ

12:45


Workshop-del (2 timer)                                            

 

 

 

Brukertesting som verktøy for å bygge sterke merkevarer

Eivind Molvær

Vest Studio

Instagram-skole

Trine Humlen og Haakon Sørvik

Racer

 

Workshop om kommunikasjon og bærekraft for å bygge sterke merkevarer

Martin Söndergaard, forsker

Stockholm School of Economics - Center for Consumer Marketing

PAUSE

15:00

The magic of collaboration

Kine Bergseth, Head of digital

Vipps


Priser: 

Billetter ord.pris: Kr 3 000 
Vi mener det styrker lagfølelsen at flere i samme organisasjon får dele opplevelsen: TA 3 BETAL FOR 2 = hver tredje kollega får en fribillett :)

Studentbilletter (begrenset antall/studentbevis må fremlegges): Kr 250  | 
Billetter startups (2018 og senere): Kr 1 500

Vel møtt!

Forrige
Forrige
18. desember

Adventsfrokost på BRO

Neste
Neste
30. januar

Ønskereprise - "Kunsten å overbevise", kurs i presentasjonsteknikk