I samarbeid med Sparebanken Møre, Sunnmørsposten og Pir inviterer vi til en spennende og annerledes konferanse med fokus på merkevarebygging, kommunikasjon og markedsføring.
Hva er viktige trender i et nytt tiår? Hvilken rolle spiller teknologi, kultur og bærekraft? Betyr falske nyheter noe for oss som bygger merkevarer? Og hvordan drive påvirkningsarbeid mot generasjon Alfa? I tillegg til dyktige innledere blir det også workshops med konkrete verktøy og take-aways.
Tid/sted: 20. januar 2020 kl 09.00 - 15.45. Registrering fra kl 08.30. Arbeideren kulturhus, Ålesund
09:00
Oppstart og åpning
09:10
«Sterke merkevarer: Viktigheten av kommunikasjon for å gjøre bærekraft lønnsomt»
Martin Söndergaard, forsker
Stockholm School of Economics - Center for Consumer Marketing
09:50
"Faktisk et viktig samarbeid mot falske nyheter, men hvordan bygge faktisk.no som merkevare?"
Kristoffer Egeberg, redaktør
Faktisk.no
PAUSE
10:40
«Nytt på teknologi- og mediehimmelen»
Anders Hofseth, strategisk rådgiver og journalist, og Marius Arnesen, redaktør og journalist
NRKbeta
11:25
«Hvordan skape en merkevare for Generasjon Z og Alfa? En case study fra Premier League»
Anne-Lise Johnsen Robb, Fan Engagement Lead - Supporter Groups.
Chelsea Football Club
LUNSJ
12:45
Workshop-del (2 timer)
Brukertesting som verktøy for å bygge sterke merkevarer
Eivind Molvær
Vest Studio
Trine Humlen og Haakon Sørvik
Racer
Workshop om kommunikasjon og bærekraft for å bygge sterke merkevarer
Martin Söndergaard, forsker
Stockholm School of Economics - Center for Consumer Marketing
PAUSE
15:00
Kine Bergseth, Head of digital
Vipps
Priser:
Billetter ord.pris: Kr 3 000
Vi mener det styrker lagfølelsen at flere i samme organisasjon får dele opplevelsen: TA 3 BETAL FOR 2 = hver tredje kollega får en fribillett :)
Studentbilletter (begrenset antall/studentbevis må fremlegges): Kr 250 |
Billetter startups (2018 og senere): Kr 1 500
Vel møtt!