Velkommen til samling på Ekornes Bua med sushi, vin og LinkedIn på menyen.
Denne kvelden samler vi oss på Ekornes Bua med sushi, vin og faglig påfyll.
Du møter Birgitte Marie Hoddevik som er markedssjef i Visma Avento. Hoddevik har jobbet i Visma Digital Marketing siden juni 2021, og har tidligere erfaring fra Microsoft, Visma og Kongsberg Maritime.
Ansatte som ambassadører på LinkedIn
Innhold delt av ansatte får åtte ganger mer engasjement enn innhold via bedriftens kanaler, i tillegg viser data at selgere som bruker sosiale medier selger nesten 80% mer enn kollegaene som ikke gjør det. Dette, og mye mer, er grunner til at din bedrift bør engasjere ansatte på LinkedIn Vi går gjennom hvorfor engasjere, hvordan engasjere og noen tips til din LinkedIn profil.
Du møter også Asle Forsbak, Marketing and Communication Director, Hydro Extrusions
Hvordan Hydro som globalt industriselskap, benytter LinkedIn som en strategisk viktig kanal i kommunikasjonen
Hydro er et ledende industriselskap som ønsker å bidra til en bærekraftig fremtid.
Deres formål er å skape mer livskraftige samfunn gjennom nyskapende og effektiv utvikling av naturressurser til løsninger og produkter.
Selskapet har virksomhet i ca. 40 land rundt om i verden og 31 000 ansatte. I dag har selskapet 194 000 følgere på LinkedIn.
I dette foredraget skal vi få et innblikk i hvordan og hvorfor selskapet har valgt å bruke kanalen i sin kommunikasjonsstrategi.
Vi gleder oss!! :)