Tilbake til alle arrangementer

AVLYST: Seminar om innovative anskaffelser

UTSATT: Velkommen til seminar om innovative anskaffelser

I samarbeid med ADVISO og Nye Ålesund kommune inviterer vi til frokostseminar om innovative anskaffelser.

Hva er innovative anskaffelser og hvordan gjør vi det? Hva må du vite for å kunne levere? I en innovativ anskaffelse formidles et behov til markedet, der leverandørene selv skal foreslå den beste løsningen. Ordningen gir nye muligheter for både innkjøpere, tilbydere og innbyggere. 

Målet med seminaret er å skape oppmerksomhet og spre kunnskap om temaet. Arrangementet er gratis, og passer både for etablert næringsliv, offentlige aktører, gründere og andre som er nysgjerrige og ønsker å lære. Vi ber om at du melder deg på i skjemaet under. 

Tid/sted: 25. mars kl 0800-1000, Framtidslaben, Norsk Maritimt Kompetansesenter (6. etg)

Program: 

08:00 Frokost og mingling

08:20 Velkommen v/Kine Berild Norheim - daglig leder, NExTdigital

08:25 Hvorfor er offentlige aktører avhengige av å lykkes med innovasjon? v/Helge Veum, stabssjef for teknologi og innovasjon i Ålesund kommune

08:45 Hva er innovative anskaffelser, og hva bør man vite? Hva har andre lykkes med? Hilde Sætertrø, NHO/Leverandørutviklingsprogrammet 

09:20 Anskaffelse/innkjøp av innovative løsninger- muligheter og begrensninger i anskaffelsesregelverket. Silje Bruun Teigen - advokat, ADVISO 

09:40 Leverandørperspektivet, TBA

09:55 Takk for idag og oppsummering

Like etter arrangement vil det bli anledning til å stille dine spørsmål til foredragsholderne.

  
Hjertelig velkommen!

Forrige
Forrige
24. mars

Webinar: Koronaviruset - arbeidsrettslige problemstillinger

Neste
Neste
1. april

Har dere fått testet planen - eller hadde dere ingen plan?