NEXT UP: Merkevarebygging - to nye foredragsholdere er klare!
Vipps og kommunikasjons- og bærekraftsekspert til NEXT UP!
Kine Bergseth er Head of digital i Vipps. Kine er blant landets mest erfarne 360-markedsførere, og hun har jobbet med merkevaren Norwegian i alle faser og kanaler, fra utfordrer til etablert merkevare. Hun har også erfaring fra Telia og XXL. Effektmåling og store merkevarer er nøkkelord for Kine, og tittelen på innlegget hennes er "The magic of Collaboration".
Martin Söndergaard er forsker ved Stockholm School of Economics - Center for Consumer Marketing. Forskningen til Martin bruker en tverrfaglig tilnærming mellom markedsføring, strategi og samfunnsansvar, med vekt på hvordan bedrifter kan finne løsninger som maksimerer overskuddet og samtidig påvirker samfunnet og miljøet. Tittelen på foredraget hans er "Viktigheten av kommunikasjon for å gjøre bærekraft lønnsomt" og vil gi oss innsikt i viktige perspektiver for å bygge bærekraftige merkevarer.
Dette blir bra!